Синопсис урадили Драгана Радосављев и Звонко Стошић  ОШ „Јован Ристић“ – Борча

Синопсис  за  Дан  школе   31.3.2017.

0.клавир: Аћим Рашић  4/5   10  минута

1.Водитељ: (1 минут)

Свакоме се пружа шанса да буде оно што јесте и нико не жели да на било који начин ограничи велики ум малим научницима или угуши уметничке снове будућних великих уметника.

Све што човек ради и у шта улаже љубав, вољу и жељу  јесте  уметност, јер уметност није ништа друго него рад прожет љубављу. Тај рад може бити најпростији, али и онај највиши, најбитније је да је то некакав рад који мења свет на боље. Уметност вуче друштво напред. Уметност помаже људима да схвате да су јединке које фале једне другима. Уметност зближава људе. Уметност је стварање. Уметност је дело, које сваки човек остави иза себе, на овај или онај начин, а да каткад није свестан шта је урадио. Некада се деси да неко уметничко дело остави толико јак утисак да се испунимо различитим осећањима и останемо без даха…

2.Инструментал:( 2 минута)

Клавир : ученица 4/2    1. минут

Виолина: Павле Радаковић 3/6   20 секунди

Гитара:Софија Мијаловић , Марко   А. 4/4  30 секунди

 

3.Водитељ : (1 минут)

   Поштовани и драги гости, родитељи, ученици добро нам дошли у наш предео сликан маштом.  Велика нам је част и задовољство угостити Вас опет.  Хвала што сте својим присуством улепшали и увећали наш Дан школе, а ми ћемо  се потрудили да заједно са Вама одемо у један шаролик, маштовит,  дечји свет.

4.ВОДИТЕЉ :  Молим нашег  директора    ___________________         да нам се придружи и поздрави све присутне.

5.Директор школе:  ( 4 минута)———————————————

6.Водитељ  : ( 1 минут)

“Испод плавих сунцокрета  расте  дивна  младост света. Расту деца, расту као воће, расту деца како хоће. Нема  тога чуда света што измаштат’  дете неће. Биће њима много лепших лета, расту деца као цвеће. Чудесна је, чудесна је дечја машта. Деца знају, деца знају свашта, свашта. Деца расту, расту као куће.  Деца могу немогуће. “

7.Водитељ:  Час нам је  што на нашој приредби можемо поздравити и посебне госте дечији хор  Распеване  Звездице.

8.  ХОР  „РАСПЕВАНЕ   ЗВЕЗДИЦЕ“: ( 4 минута)

Песма по избору   Звончице

9.Водитељ:  (1 минут)

 Може ли љубав да никне из осмеха? 

Како осмехом можемо спречити нечију грубост?

Залажемо се за искреност међу људима.

Не желимо лажне осмехе!        

10.РЕЦИТАЦИЈА:  (1 минут)

„Осмех“

Урош   ,  Ива Гајић  1/1

Дајана Г. , Денис Рахмановић  1/3

11.ПЕСМА И ИГРА :  ( 1 минут)

„Јованина и Андријанина загонетка“

Ученици   2/2

………Укупно   16. минута…….

 

 

 

12.ВОДИТЕЉ   (0.30  минута)

    Песник жели да искаже љубав, али се не усуђује, јер се боји да ће бити исмејан. Боји се да ће она посумњати у њих, да му се можда неће вратити истом мером.
Гради сурови зид око себе! Не може да буде поред ње, јер ће му срце искочити, а ни да је остави, јер ће тада открити његов кукавичлук!

13.РЕЦИТАЦИЈА :  ( 1.30 минута)

„Градинар“

Ученица: Катарина  Којовић 6-2

14.Водитељ  :  ( 0.30 минута)

НАЈАВА ЗА ТАЧКУ  “Свезнајућа  оловка“

Кад побегнем  са последњег  часа

Са мном бежи друг из клупе Васа!

Кад шутирам лопту испред зграде,

Шутира је и мој другар – Раде!

Ал“ кад радим  задатак домаћи,

Тешко од њих иког могу наћи!….

15.Драмски текст : ( 4 минута )

„ Свезнајућа оловка“

Милица Вучић, Павле Јоловић  3/3

Виктор Лазаревић, Милица Кљајић  4/5

 

16.ИГРА:   (2 минута )  Само први део

Cops  song    ученици   5. разреда

 

 

17.ВОДИТЕЉ: ( 0.30 минута)

Моји циљеви су велики, али још увек сам мали , а за њихово остварење треба много времена.

Мој највећи циљ је музика. То је оно што волим и у чему сам добар. Музика је за мене нешто лепо, што ме опушта и усрећује. Овако говори  наш  ученик  Раде.

18.ИНСТРУМЕНТАЛ: ( 1.10 минута )

Песма по избору     Раде

 19.ВОДИТЕЉ:  ( 1 минут)

Све нас уједињује култура, историја и језик. Где год би ми живели, у какав год угао света би нас одниела  судбина – ми носимо у себи зрно руске културе, руске националне традиције и менталитет. Ми сањамо и мислимо о руском  језику.

А  Немачка је и земља Гетеа, Кафке, Ничеа, Фројда, Ајнштајна, Канта, Хегела, Моцарта, Баха и Бетовена.  Уживајте у читању или слушању њихових уметничких дела.

20.РЕЦИТАЦИЈА   на Руском језику     ( 1 минут)

„Багаж“    ( 4 строфе    ; 2  строфе једна ученица)

Ученици  Бојана Трифуновић  , Вишња Тодосијевић

21.РЕЦИТАЦИЈА  на Немачком језику ( 1 минут)

Ученици Ања Рот, Ђорђе  Ђорђевић

22.НУМЕРА:   ( 1 минут)

„Imagination“   Bernard Shaw

Ученик   Павле  Живковић        ( 1.минут)

23.ПЕСМА: ( 1.30 минута)

Ученик Стефан Јосиповић

 

Укупно  31.30 минута

 

 

24.ВОДИТЕЉ:

У нашој школи постоји плесна група    савременог плеса

 Погледајмо шта су нам припремили.

25.ПЛЕС   :   ( 4 минута)

„Плесне игре“  – Самба, Румба, ћа-ћа-ћа, валцер

Плесна школа  „Принц“

26.ИГРА :  ( 1  минут )

Michael Jackson,   „Smoot criminal“

Вукашин Нешовић  1/5

 

27.ВОДИТЕЉ:  ( 0.30 минута)

 У животу биће и трња и цвећа.  Некад буде туга некад буде  срећа. Али  немој  да те то брине.  Разапни једра и маштај.

28.РЕЦИТАЦИЈА: ( 1.30 минута)

„Не може волети свако“

Ања  Т.,   Лана  Б.   4/2

Александра   Ј.    2/1   Анастасија   С.  3/6

29.ВОДИТЕЉ: 

А сада још мало песме, мало плеса  и много весеља.

30.ПЕСМА      ( 2 минута)

Петра  и

30.ХОР:    (2 минута)

Песма  „ Баракуда“

 

31.НАРОДНА ПЕСМА: (1 минут)

Косовски божури

Ученица Анастасија  Станковић

32.ФОЛКЛОР : (4  минута )

Игре из Србије        Фолклорна група „Лира“

Укупно  47  минута

 

 

ВОДИТЕЉ:

Драги гости надамо се да смо Вас развеселили, можда подсетили на дане када сте и сами учествовали у сличним активностима.

Хвала  Вам  што сте путовали са нама кроз дивне пределе наше маште.

Поздрављамо Вас у име  ученика  наше школе и очекујемо Вас и следеће године

……………………………………………………………………………………………………………………

Advertisements